Coca-Cola fandí hokeju a na predajných plochách je úplne neprehliadnuteľná!

Coca-Cola je nápojom partnerom českého hokeja, podporuje aj ženský ľadový hokej i parahokej, ale predovšetkým má nabitý marketingový kalendár s blížiacim sa Majstrovstvom sveta. Šampionát tento rok v máji prebehne v Prahe a Ostrave, a tak bude výbornou príležitosťou pre domácich fanúšikov užiť si obľúbený šport na tej najvyššej svetovej úrovni. Coca-Cola rozhodne veľmi dynamicky a masívne pristúpila k predzápasovej príprave, ak by sme takto prenesene nazvali viditeľnosť na predajnej ploche. V zverejnenom tendri na kreatívne riešenie POS nosičov uspel náš tím DAGO.

„Je samozrejmosťou, že pri takto náročných projektoch zapájame viac našich grafikov. Chceli sme ponúknuť skutočne čo najviac autentické riešenie, ktoré nie je len pouhou aplikáciou kľúčového vizuálu na paletové vystavenie. V výstupe pre klienta sme predovšetkým chceli osloviť nakupujúcich nápaditosťou a emóciami, ktoré v nich realizácia vyvolá. Celá sada POP médií je nakoniec výsledkom práce troch našich najlepších dizajnérov,“ hovorí Jakub Petráš, Senior Project Manager, ktorý tento veľmi rozsiahly projekt riadil so svojím tímom.

Ako na ľade

Tzv. hero realizáciou je permanentný shop-in-shop, ktorého podoba je odrazom vnútra hokejovej arény. Ľadová plocha, mantinely, a predovšetkým typický tvar ihriska so zaobleným „hrázným“ sa neprehliadne. Tento typ vystavenia ponúka značnú kapacitu na zásoby produktov, a to vrátane tých nachladených v chladničke. Shop-in-shop sa pýši ďalším typickým atribútom štadiónu, a to zavesenou LED kostkou pod strechou budovy. Tá naša premieta reklamné spoty spoločnosti Coca-Cola. Všímaví nakupujúci určite nájdu aj červené „gólové“ majáky.

Fotokútik aj spotrebiteľská súťaž

Aj ďalšie druhy permanentných POS nosičov zo spomenutého setu pracujú s uvedenými prvkami v rôznych obmenách, nech ide o štvordielne alebo paletové vystavenie. Spojovacím prvkom je zapracovaný kľúčový vizuál so tromi českými hokejovými reprezentantmi a výzvou na zapojenie sa do spotrebiteľskej súťaže. Jedným z hokejistov sa môže na chvíľu stať aj akýkoľvek nakupujúci, ak v vybraných predajniach využije pripravený fotokútik. Za zmienku určite stojí aj menší stojan v podobe hokejovej bránky. Presvietenie jeho zadnej časti – obvodu a siete – a políc výborne dopĺňa celistvosť grafického výstupu a drží komunikačnú linku celého projektu.

Kartónové POS médiá aj na slovenský trh

Okrem permanentných sme pripravili aj kartónové POS, pri ktorých bolo dbané predovšetkým na jednoduchú zostaviteľnosť stojanov a ich odolnosť pri manipulácii. V reťazcoch Albert, Tesco, Kaufland alebo Billa čakajú produkty z portfólia Coca-Cola HBC Česká republika na svojich fanúšikov v troch veľkostných druhoch stojanov, paletovom vystavení a shop-in-shope. S týmito nepermanentnými prostriedkami predajnej plochy sa môžu nakupujúci stretnúť aj na slovenskom trhu.

„Úspech pre nás nie je len výhra v tendri a realizácia zákazky. Tým je predovšetkým pozitívny ohlas z obchodov od spotrebiteľov a spokojnosť na strane klienta. Vedeli sme, že nás čaká neuveriteľne veľký objem práce a náročný záväzok dostať sa k očakávanému výsledku. Chcel by som poďakovať všetkým kolegom, pretože len vďaka ich neúnavnému nasadeniu a tímovosti sme dokázali všetko uskutočniť. Môžeme byť na to hrdí, rovnako ako sú českí fanúšikovia na svojich hráčov na ľade,“ uzatvára Jakub Petráš.

Preložené pomocou AI

Dalšie články

CZ EN