Projekt L’Oréal Virtuálne zrkadlo, ktorý v novembri 2024 ovládol súťaž POPAI CE Awards v Prahe, oslavuje ďalší veľký úspech. Získal zlaté ocenenie v prestížnej medzinárodnej súťaži Shop! Global Awards 2025, konkrétne v kategórii Beauty & Cosmetics – permanent.
Ocenenie svetovej úrovne pre najlepšie retailové riešenia
Súťaž Shop! Global Awards organizuje Shop! Association, globálna nezisková obchodná asociácia zameraná na zlepšovanie maloobchodného prostredia a zákazníckej skúsenosti. Združuje viac než 2 000 členských spoločností po celom svete a podporuje rozvoj trhu prostredníctvom leadershipu v oblastiach výskumu, dizajnu, výroby a marketingu. Shop! Global Awards každoročne oceňujú najvýraznejšie počiny v oblasti in-store marketingu a dizajnu predajných miest. Do súťaže postupujú iba projekty, ktoré zvíťazili v národných kolách členských krajín.
Tohtoročné slávnostné vyhlásenie prebehlo 9. apríla v americkom Charlotte v rámci veľtrhu Shop! MarketPlace. Odborná porota posudzovala viac ako 90 prihlásených návrhov a vyberala víťazov v 23 hlavných kategóriách. Hodnotiace kritériá zahŕňali ciele, ich naplnenie, dizajnové prvky, výrobný proces a životnosť vystavenia.
„Víťazi súťaže Shop! Global Awards predstavujú absolútnu svetovú špičku – udávajú smer výnimočnému a inovatívnemu prístupu k in-store zážitku,“ uviedol Leo van de Polder, SMP, MaRC, riaditeľ globálneho rozvoja organizácie Shop! Association.
Virtuálne zrkadlo L’Oréal: revolúcia v personalizácii nákupu
Veľkou prednosťou víťazného riešenia L’Oréal Virtuálne zrkadlo je priama interakcia so zákazníkom. Ide o nástroj, ktorý prenáša aplikáciu Skin Genius priamo na predajnú plochu – pomocou smartfónu a voliteľného osvetlenia analyzuje pleť a odporúča vhodné produkty na starostlivosť. Toto spojenie digitálnej technológie s POP médiom vytvára unikátny nákupný zážitok, ktorý posúva hranice personalizácie v kozmetickom retaile.
„Zmerať si sily s najlepšími z najlepších – víťazmi národných súťaží z celého sveta – v najvyššej globálnej súťaži in-store komunikácie je odborovou výzvou najvyššej úrovne. Vyššia méta už nie je. Udržať sa 32 rokov na trhu a byť stále na špici, lokálne aj – ako vidno – aj globálne, je pre nás obrovskou cťou a dôkazom výnimočnej práce všetkých, ktorí sa na tom podieľajú. Ďakujeme predovšetkým tým, ktorí nám túto cestu umožňujú. A s radosťou, odvahou aj pokorou ideme ďalej,“ hovorí Daniel Jesenský, managing partner spoločnosti DAGO.