Neprehliadnuteľná Fanta s mottom Hraj s farbou, s akou chceš
DAGO spoločne s obľúbenou značkou Fanta vnieslo do obchodov nielen osviežujúcu chuť, ale aj hravý zážitok! Farebné shop-in-shop vystavenia vyzývali zákazníkov nielen k nákupu, ale predovšetkým k zapojeniu sa do súťaže o Xbox a ďalšie atraktívne ceny. Hlavné motto súťaže vytvorilo základ veselého dizajnu POP média, ktoré vyniklo výraznými farbami s dominantným prvkom v podobe hernej konzoly. Oranžovo-modré prevedenie tak pútalo pozornosť nielen fanúšikov ovocnej limonády. Vystavenie efektívne prezentovalo širokú ponuku Fanty, pričom jeho hlavným poslaním bolo motivovať zákazníkov k účasti na atraktívnej súťaži o exkluzívne ceny od Xboxu. Sviežu vlnu zábavy a hravosti si mohli užiť nielen milovníci Fanty, ale aj všetci fanúšikovia zábavy a súťaženia. Shop-in-shop, ktorý spojil moderný dizajn, interaktivitu a praktické usporiadanie, mohli nakupujúci nájsť vo vybraných obchodoch Tesco.
Dynamické spojenie značky Monster a Oktagon MMA
Sila, adrenalín a bojový duch – presne tieto hodnoty spája partnerstvo energetického nápoja Monster a prestížnej bojovej organizácie Oktagon MMA. Táto spolupráca sa preniesla priamo do predajných priestorov, konkrétne opäť do obchodov Tesco, prostredníctvom unikátneho POP vystavenia. Premyslené konštrukčné riešenie vytvorilo vizuálne atraktívny „ring“ uprostred obchodu, kde dominujú ikonické čierne a zelené farby značky Monster spolu s brandingom Oktagonu. Simulácia robustných prvkov arény vrátane sieťového ohraničenia navodila dojem skutočného bojového priestoru, zatiaľ čo dynamická grafika podčiarkla energiu značky. Hlavným cieľom tohto vystavenia však nebola len vizuálna atraktivita, ale predovšetkým interakcia so zákazníkmi. Strategicky umiestnené QR kódy viedli priamo k súťaži, aby ponúkli fanúšikom jedinečnú príležitosť vyhrať vstupenky na zápasy Oktagonu alebo exkluzívne značkové produkty Monster. Výsledná realizácia preukázala, ako možno prostredníctvom kreativity a premyslenej komunikácie priamo v mieste predaja budovať silné emócie, podporiť zapojenie zákazníkov a posilniť celkový brand experience.