Chcete objaviť energiu a zažiť svet? Presne túto možnosť vám ponúka energetický nápoj Semtex, ak sa zapojíte do spotrebiteľskej súťaže s názvom Cesta svetom. Spoločnosť Kofola a.s. prichádza s originálnou kampaňou „POP YOUR BUBBLE!“ a in-store komunikáciu zabezpečila spoločnosť DAGO.
Kampaň prebieha v Českej republike a na Slovensku prostredníctvom online kanálov, sociálnych sietí, OOH a in-store materiálov. Práve pre in-store tím navrhol a vyrobil Dago atraktívne shop-in-shopy, ktoré môžu nakupujúci nájsť vo vybraných hypermarketoch Albert a Tesco.
Hlavným cieľom POP médií nebola len komunikácia spomínanej súťaže tak, aby sa do nej zapojilo čo najviac spotrebiteľov, ale aj predstavenie nového produktu Semtex AIR. Táto novinka symbolizuje objavovanie nových možností a schopnosť pozerať sa na život z inej perspektívy, a práve cestovanie obohacuje naše životy o jedinečné zážitky.
Cestovateľský vizuál teda dominuje podsvietenému panelu, ktorý tvorí stred vystavenia. Na ňom zákazníci nájdu aj informácie o výhrach v dynamických rámikoch. Kompaktnosť realizácie dopĺňa nielen tzv. hero obria plechovka, ale aj tie skutočné v pieskových spotoch.
Značka nezabudla ani na fanúšikov pôvodnej verzie nápoja a potešila ich redizajnom obalov. Celé portfólio energetických nápojov sa teda predstavuje s dôrazom na jeho komplexné vyniknutie na predajnej ploche.
Pustite si časozberné video z inštalácie na mieste predaja a v galérii si prezrite vystavenie zblízka.
Preložené pomocou AI