Časopis Zboží&Prodej sa pozrel späť na POPAI Day 2024. Nezabudol spomenúť jedného z hlavných víťazov, virtuálne zrkadlo L’Oréal, ktoré vytvorilo a prihlásilo Dago.
Prečítajte si celý článok.
Časopis Zboží&Prodej sa pozrel späť na POPAI Day 2024. Nezabudol spomenúť jedného z hlavných víťazov, virtuálne zrkadlo L’Oréal, ktoré vytvorilo a prihlásilo Dago.
Prečítajte si celý článok.
Nižšie nájdete náš redakčný príspevok do májového vydania časopisu Zboží a Prodej, ktorý sa venuje...
S naším príspevkom v Retail News sa môžete oboznámiť vo výstrižku nižšie alebo priamo na odkaze:...
S naším príspevkom v Retail News sa môžete oboznámiť vo výstrižku nižšie alebo priamo na odkaze:...
V každoročnej medzinárodnej súťaži Shop! Paris Awards, ktorá oceňuje najlepšie POS projekty,...
Medzinárodná súťaž Shop! Paris Awards je každoročným sviatkom in-store komunikácie a dizajnu, a je...
Náš redakčný príspevok na tému POS trendov. Odkaz na celé číslo časopisu tu.
Náš redakčný príspevok na tému fungovania emócií pri nákupných rozhodnutiach. Odkaz na celé číslo...
Projekt L’Oréal Virtuálne zrkadlo, ktorý v novembri 2024 získal titul absolútneho víťaza v súťaži...
Úspech v medzinárodnej súťaži Global Shop! Awards bol publikovaný v tlačenom Marketing a Media, č....
Projekt L’Oréal Virtuálne zrkadlo od spoločnosti DAGO, ktorý v novembri 2024 ovládol súťaž POPAI...