Orkla Foods Česko a Slovensko a DAGO predstavujú kreatívny shop in shopy pre „zlaté dedičstvo“ – tradičnú paštétu Májka

Hamé je hlavným partnerom českého biatlonu už od roku 2013, ktorý je najsledovanejším zimným lyžiarskym športom v Českej republike. V súvislosti s blížiacimi sa Majstrovstvami sveta v biatlone, ktoré bude hostiť Nové Město na Moravě v prvej polovici februára, sa značka rozhodla podporiť spomínané partnerstvo aj in-store kampaňou, ktorou aktuálne oslovuje zákazníkov v hypermarketoch Albert.

Výrazný shop-in-shop navodzuje prostredníctvom siluety hory lyžiarsku atmosféru. Realizácia je neprehliadnuteľná samozrejme vďaka žltej farbe – pre značku typickej –, ale aj zásluhou dominantných prvkov v podobe medaily a športovca. Práve tváre našich biatlonových reprezentantov využíva Hamé v rôznych kampaniach dlhodobo.

„Cieľom vystavenia bolo podporiť povedomie o partnerstve Hamé a navýšiť predaje celej kategórie paštét,“ hovorí k realizácii Barbora Hybnerová, Shopper and Customer Marketing Specialist Orkla Foods Česko a Slovensko. „Claim celej kampane ‚Vezmi si zlatú!‘ – v spojení s fotografiou športovca podporuje športového ducha a povzbudzuje k víťazstvu. Zároveň má tento dvojsmyselný claim pobádať spotrebiteľov, aby si vzali svoju zlatú Májku“, dopĺňa.

Konštrukcia vystavenia je z vlnitej lepenky a kartónu, s možnosťou vysokej zásoby produktov, ktoré sú pre nakupujúcich dobre prístupné zo všetkých strán. Okrem paštét totiž predstavuje spotrebiteľom aj rybie nátierky.

Navyše obsahuje jeden bonusový, interaktívny prvok. „Do kreatívneho riešenia sme tiež zapracovali hernú časť – ide o puzzle s obrázkom biatlonistu. Ponúkame tak spotrebiteľom možnosť pokojne si vybrať tú správnu desiatu, zatiaľ čo sa deti môžu hrať s kreatívnym prvkom,“ dodáva Marie Macroňová, Senior Project Manager DAGO.

Preložené pomocou AI

Dalšie články

CZ EN