Coca-Cola oživuje Marvel superhrdinu a Dago prináša zážitok priamo v mieste predaja

Obľúbení hrdinovia dorazili na Zem vďaka skvelej spolupráci Coca-Cola a Marvel! Túto unikátnu kampaň doprevádza pútavé vystavenie v obchodoch, ktoré navrhlo a realizovalo Dago. Hlavným cieľom bolo vytvoriť interaktívny priestor, ktorý pritiahne pozornosť zákazníkov a vtiahne ich do sveta Marvelu.

Po vlaňajšej veľmi úspešnej kampani, ktorá predstavila nakupujúcim prepojenie ikonických značiek, sa výrazné vystavenia v červených farbách opäť vracajú na predajné plochy. Pre fanúšikov sveta Marvel, ktorých je len v Európe 31,6 milióna – ak hovoríme o generácii Z a mladších dospelých – pripravila Coca-Cola limitovanú edíciu fliaš a plechoviek. Vďaka nej si môžu vychutnať obľúbený nápoj vrátane digitálnych zážitkov vo svete marvelovských hrdinov. Captain America, Ms. Marvel, Doctor Strange, Wolverine, Loki a ďalší vládnu obalom Coca‑Cola aj Coca‑Cola Zero.

Na mieste predaja zrealizovalo Dago rôzne typy POP médií, cez ktoré zve spotrebiteľov nielen k nákupu produktu, ale predovšetkým k zaradeniu do súťaže. V nej môžu milovníci superhrdinov vyhrať skutočne epický zážitok, a to zájazd do Marvel Avengers Campusu v parížskom Disneylande. Princípom súťaže s názvom „Zostav si svoj vesmír“ je skenovanie a zbieranie postáv zo spomínanej limitovanej edície prostredníctvom špeciálnej aplikácie. Prívrženci značky Marvel môžu vyhrať aj originálny merch, ktorý v typickej farbe pre oba brandy oslavuje ich spoluprácu.

„Naša vlaňajšia realizácia shop-in-shopov priniesla na predajniach jednoznačne pozitívny ohlas. Není ľahké nielen naviazať, ale predovšetkým prekonať očakávania. Sme veľmi radi, že naše návrhy vyšli víťazne z tendra klienta a my sme mohli opäť doručiť úžasný nákupný zážitok do obchodov,“ hovorí Jakub Petráš, Senior Project Manager spoločnosti Dago.

Ten mohol začať najprv vo vybraných hypermarketoch Albert, a to inštaláciou kartónových shop-in-shopov. Kľúčovým prvkom vystavenia sú nepřehladnuteľní superhrdinovia, no ďalšie prvky vystavenia ponúkajú možnosť zhliadnutia originálneho spotu „The Heroes“ na LCD obrazovke alebo výber obľúbeného nápoja, a to aj v chladenej verzii. Nechýba sólo pultík s QR kódom na zapojenie sa do vyššie spomínanej súťaže, ktorá trvá až do 1. novembra. Pre reťazec Tesco vzniklo kreatívne dvoupaletí, ktoré vyniká svojou kompaktnosťou pre dostatočnú zásobu produktov, ktorú stráži Captain America.

„Naša najnovšia limitovaná edícia s Marvelom využíva dlhodobú spoluprácu medzi oboma značkami a prináša fanúšikom unikátne zážitky, kedy ich hrdinovia vystúpia pomocou AR z obalov Coca‑Cola,“ vysvetľuje v tlačovej správe Mária Drotárová, senior marketing manažérka Coca‑Cola. Dodáva tiež, že kampaň sa postupne spúšťa po celom svete. Týmto spojením chce značka vyzdvihnúť fakt, že nápoje Coca‑Cola a filmy Marvel sa k sebe hodia vo všetkých ohľadoch.

Preložené pomocou AI

Dalšie články

CZ EN