Aktuality
Retail News: DAGO prináša magickú silu minerálnej vody Kláštorná Kalcia do obchodov
V marci 2025 mohli nakupujúci vo vybraných hypermarketoch Tesco zavítať do sveta prírodnej minerálnej vody Kláštorná Kalcia, v ktorom sa spája sila prírody s moderným dizajnom. Tento unikátny shop-in-shop predstavuje značku Kláštorná Kalcia v elegantnom a vizuálne...
Retail News: Paletové vystavenia lákali na Slovensku k súťaženiu nakupujúcich
So našou aktualitou v Retail News sa môžete oboznámiť vo výstrižku alebo priamo na odkaze: https://archiv.press21.cz/retailnews/2025/4/index.html#p=8
Mistoprodeje.cz: DAGO prináša magickú silu minerálnej vody Kláštorná Kalcia do obchodov
Vo vybraných hypermarketoch Tesco môžu nakupujúci zavítať do sveta prírodnej minerálnej vody Kláštorná Kalcia, v ktorom sa spája sila prírody s moderným dizajnom. Tento unikátny shop-in-shop predstavuje značku Kláštorná Kalcia v elegantnom a vizuálne pútavom...
Retail News: Unikátne POP médium ponúka zážitok v štýle tradičného sudo
Vstúpte do sveta liehovín a zoznámte sa s českou tradíciou! Neprehliadnuteľný drevený sud slúži ako stojan pre prezentáciu rumu a whisky od Palírne U Zeleného stromu. Láka svojim umeleckým dizajnom aj malou vnútornou expozíciou značiek Stará žitná myslivecká a...
Vystavenie pre segment zdravia a krásy: Ako zaujať a maximalizovať predaj produktov
Ako najlepšie riešiť vystavenie produktov zo segmentu zdravia a krásy tak, aby pomáhali maximalizovať návratnosť investícií (ROI)? Poďme sa pozrieť na to, ako nielen zaujať, ale aj priviesť zákazníka do cieľovej rovinky nákupu podľa amerického odborného webu. Zdôrazňuje kľúčové stratégie, ktoré maloobchodníci môžu využiť na upútanie nakupujúcich, zlepšenie ich nákupného zážitku a podporu predaja. Efektívne […] …
Ľuboš Plačko pre Miestopredaja.sk: Dôležité je budovať značku priamo v retaili
„Tradičný trh sa našťastie mení a je otvorenejší in-store marketingu," hovorí v rozhovore pre Miestopredaja.sk Ľuboš Plačko, Country Manager SK, DAGO. Zdôrazňuje budovanie značky v retaili, teda priamo tam, kde sa zákazník rozhoduje o nákupe. V rozhovore sa dozviete...
Mistoprodeje.cz: Unikátne POP médium ponúka zážitok v štýle tradičného sudu
DAGO premenilo obrovský drevený sud na výnimočný prezentačný stojan, ktorý upúta pozornosť nielen milovníkov rumu a whisky. Konečná realizácia predstavuje produkty spoločnosti Palírňa U Zeleného Stromu, najstaršej európskej palírne s tradíciou siahať až do roku 1518....
Zboží&Prodej: Emócie a retail? Nerozlučná dvojica
Časopis Zboží&Prodej sa pozrel späť na POPAI Day 2024. Nezabudol spomenúť jedného z hlavných víťazov, virtuálne zrkadlo L’Oréal, ktoré vytvorilo a prihlásilo Dago. Prečítajte si celý článok....
Cas.sk: Vianoce a pivo Pilsner Urquell k sebe jednoducho patria
O vianočnom vystavení pre Pilsner Urquell Slovensko v denníku cas.sk. Prezrite si shop-in-shop s claimom Tie pravé Vianoce a pozrite sa na ďalšie darčekové balenia obľúbeného piva. Chcem si prečítať viac. Zdroj fotografie: cas.sk.
POPAI Awards: Večer plný úspechov, získali sme titul Absolútneho víťaza
Slávnostné vyhlásenie už 16. ročníka súťaže POPAI Awards, ktoré sa uskutočnilo 28. novembra 2024 v O2 Universum, ocenilo najlepšie in-store komunikácie roka. Pre spoločnosť Dago to bol nezabudnuteľný večer, keď zlaté ocenenia v troch kategóriách vyvrcholili získaním titulu absolútneho víťaza súťaže za projekt Virtuálneho zrkadla L’Oréal. Práve tento projekt sa najprv stal víťazom kategórie Drogéria, kozmetika. Cieľom tohto […] …
MaM.cz k POPAI Awards 2024: Absolútnym víťazom je virtuálne zrkadlo L’Oréal od agentúry Dago
Tohtoročný 16. ročník súťaže in-store komunikácie a reklamných predmetov POPAI Awards bol pre nás úspešný! Dago sa totiž stalo absolútnym víťazom, a to s virtuálnym zrkadlom spoločnosti L’Oréal. Projekt, ktorý zároveň dominoval kategórii „Drogéria, kozmetika“,...
Retail News: Chcete objaviť energiu a zažiť svet?
Pre Kofola ČeskoSlovensko a jej energetický nápoj Semtex a novinku Semtex AIR sme podporili kampaň Pop your bubble! V rámci in-store komunikácie a spotrebiteľskej súťaže Cesta svetom sme zatraktívnili vystavenie presvetleným panelom, hero obrovskou plechovkou a...
Kofola prináša energiu k objavovaniu sveta so Semtex AIR, in-store komunikačným prostriedkom Dago
Chcete objaviť energiu a zažiť svet? Presne túto možnosť vám ponúka energetický nápoj Semtex, ak sa zapojíte do spotrebiteľskej súťaže s názvom Cesta svetom. Spoločnosť Kofola a.s. prichádza s originálnou kampaňou „POP YOUR BUBBLE!“ a in-store komunikáciu zabezpečila spoločnosť DAGO. Kampaň prebieha v Českej republike a na Slovensku prostredníctvom online kanálov, sociálnych sietí, OOH a in-store […] …
Mistoprodeje.cz: V súťaži POP Star za august 2024 získalo Dago bronz
Portál Mistoprodeje.cz v spolupráci so spoločnosťou ppm factum vyhlásil víťaza súťaže POP STAR za august 2024, v ktorej sme ako tím Dago získali tretie miesto za vystavenie pre Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Z augustového kola POP Star sme si odniesli pomyselný...
Coca-Cola oživuje Marvel superhrdinu a Dago prináša zážitok priamo v mieste predaja
Obľúbení hrdinovia dorazili na Zem vďaka skvelej spolupráci Coca-Cola a Marvel! Túto unikátnu kampaň sprevádza pútavé vystavenie v obchodoch, ktoré navrhlo a realizovalo Dago. Hlavným cieľom bolo vytvoriť interaktívny priestor, ktorý pritiahne pozornosť zákazníkov a vtiahne ich do sveta Marvelu. Po minuloročnej veľmi úspešnej kampani, ktorá predstavila nakupujúcim prepojenie ikonických značiek, sa výrazné vystavenia v […] …
Retail News: Leto volá po osviežení aj zdravom životnom štýle
Dago zhotovilo pre Plzeňský Prazdroj Slovensko a jeho dve značky Birell a Radegast unikátne shop-in-shopy na slovenskom trhu. S originálnou prezentáciou produktov si dalo záležať aj u zadávateľa Danone a jeho značky Alpro. Osviežujúci Birell, prémiová pivná novinka,...
Ako nakupuje Generácia Z: pozrite sa na potreby najvplyvnejšej spotrebiteľskej skupiny
Generácia Z – tí, ktorí sa narodili medzi rokmi 1997 a 2012 – sú už teraz silnou spotrebiteľskou skupinou a v nadchádzajúcich rokoch ich význam ešte vzrastie. Čo by teda mali maloobchodníci vedieť o preferenciách, výdavkových návykoch, hodnotách, prioritách, spôsobe a miestach nákupu, o tom, čo generácia Z nakupuje a ako ovplyvňuje nákupné vzory ostatných […] …
RETAIL NEWS: JARNÉ SHOP-IN-SHOPY PRE ZNAČKY COCA-COLA HBC OD DAGO
Pre značku Coca-Cola HBC vytvorilo DAGO počas jarného obdobia farebné, zábavné a inovatívne vystavenie, či už pre komunikáciu limitovaného produktu, alebo novinky. Prečítajte si o nich viac v Retail News a pozrite sa na ich realizáciu v galérii....
RETAIL NEWS: COCA-COLA FANÍ HOKEJU A DAGO S ŇOU!
Coca-Cola je nápojovým partnerom českého hokeja, podporuje aj ženský ľadový hokej a parahokej. Coca-Cola rozhodne veľmi dynamicky a masívne pristúpila k predzápasovej príprave, ak by sme takto obrazne nazvali vizibilitu na predajnej ploche. Vo vyhlásenom tendri na...
Zboží a prodej: POP Star 2023 je Radegast
Finalisti súťaže POP Star 2023 sa stretli na slávnostnom vyhlásení, kde ceny udeľovala odborná porota zložená z marketingových expertov. Celkovým víťazom sa stalo vystavenie Radegast spoločnosti Plzeňský Prazdroj. Tiež druhé a tretie miesto obsadili vystavenia...
Coca-Cola fandí hokeju a na predajných plochách je úplne neprehliadnuteľná!
Coca-Cola je nápojovým partnerom českého hokeja, podporuje tiež ženský ľadový hokej i parahokej, ale predovšetkým má nabitý marketingový kalendár s blížiacim sa Majstrovstvom sveta. Šampionát sa tento rok v máji uskutoční v Prahe a Ostrave, a tak bude výbornou príležitosťou pre domácich fanúšikov užiť si obľúbený šport na tej najvyššej svetovej úrovni. Coca-Cola rozhodne veľmi dynamicky a masívne pristúpila k predzápasovej… […] …
Retail News: AKO V BARE! DAGO STAVILO V SHOP-IN-SHOPE PRE TONIC KINLEY NA KREATIVITU
Kreativita spracovania vystavenia je priamo úmerná odvahe zadávateľa. A pri Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodne platí a funguje. Dôkazom toho môže byť nový shop-in-shop pre jeden z vlajkových nealkoholických produktov, a tým je tonic Kinley. DAGO pracovalo s...
Mistoprodeje.cz: V súťaži POP STAR za rok 2023 získalo DAGO 2. miesto aj cenu za hravosť
Na konci marca sa stretli finalisti súťaže POP Star v priestoroch ppm factum na slávnostnom vyhlásení víťaza za rok 2023. Tento už druhý finálový event v histórii súťaže si nenechala ujsť väčšina zástupcov nominovaných vystavení z českých aj medzinárodných firiem....
Ako v bare! DAGO stavilo v shop-in-shope pre tonik Kinley na kreativitu
Kreativita spracovania vystavenia je priamo úmerná odvahe zadávateľa. A u Coca-Cola HBC toto pravidlo rozhodne platí a funguje. Dôkazom toho môže byť nový shop-in-shop pre jeden z vlajkových nealkoholických produktov, a tým je tonik Kinley. DAGO pracovalo s posolstvom kampane Kinley, ktorá zákazníkom pripomína, že je dôležité myslieť aj na seba a po náročnom pracovnom dni. […] …



CZ
EN