Jedenásť ocenení pre DAGO v prestížnej súťaži POPAI Awards 2025

Úspešné ťaženie naprieč kategóriami a uznanie od odbornej poroty. Spoločnosť DAGO si z tohtoročného ročníka súťaže POPAI Awards 2025 odnáša jedenásť ocenení, ktoré potvrdzujú vysoký štandard v oblasti instore komunikácie, dôraz na precízne spracovanie a schopnosť tvoriť vystavenia s prienikom – či už ide o zážitok, funkčnosť, alebo ekologickosť.

Medzi najvýraznejšie realizácie patrilo shop-in-shop Monster & McLaren, ktorý získal 1. miesto v kategórii Nealkoholické nápoje. Atraktívna expozícia, zasadená do sveta motorsportu, zaujala nielen po vizuálnej stránke, ale aj svojou schopnosťou okamžite vtiahnuť spotrebiteľa do sveta značky.

Významný úspech zaznamenalo aj polpaletové vystavenie Sensodyne Clinical White, ktoré získalo hneď dve ocenenia – 1. miesto v kategórii Starostlivosť o zdravie a zároveň prestížnu Cenu za kreativitu. Porota ocenila čistý, prémiový dizajn, ikonický úsmev zubnej lekárky a netradičný 3D prvok – realisticky vytlačenú pastu z tuby, ktorá sa mení na výraznú číslicu „2“ a plní úlohu silného komunikačného prvku v spodnej časti stojanu. Efektná symbolika úzko prepája produkt s benefitnou správou a výrazne podporuje zapamätateľnosť vystavenia.

DAGO mala silné zastúpenie aj v oblasti udržateľných riešení. Paletové vystavenie Bohém si vďaka ekologickému prístupu odnieslo 1. miesto v kategórii Ekologické koncepty. Celkom kartónová konštrukcia, ekologická tlač a absencia plastových prvkov ukázali, že environmentálne šetrné materiály nie sú na úkor dizajnu, ale naopak môžu byť jeho prirodzenou súčasťou.

Ďalšie ocenenia pre DAGO v súťaži POPAI Awards 2025:

  • 2. miesto – Shop-in-shop PURINA GOURMET (Ekologické koncepty)
  • 2. miesto – Kreatívna paleta LEGO – Botanicals (Hračky)
  • 2. miesto – Shop-in-Shop Coca-Cola – Mixabilita (Nealkoholické nápoje)
  • 2. miesto – Mini Shop-in-Shop Glade – Refreshing Air (Domáce potreby)
  • 2. miesto – Pultový stojan Philips Sonicare (Svetelná komunikácia)
  • 3. miesto – Shop-in-shop Mila (Potraviny)
  • 3. miesto – Shop-in-shop Pilsner Urquell Xmas (Alkoholické nápoje)

„Získané ocenenia sú pre nás obrovským povzbudením aj potvrdením, že má zmysel ísť cestou detailu, inovácie a zodpovednosti. Neberieme to ako samozrejmosť – za každým projektom stojí veľké úsilie našich tímov a skvelá spolupráca s klientmi, ktorým týmto ďakujeme za dôveru. Váženie si každého ocenenia a zároveň vnímame, že každá realizácia posúva nielen značky, ale aj nás samotných,“ hovorí na záver Marek Končitík, Managing Director spoločnosti DAGO.

Dalšie články

CZ EN