Prirodzená sila minerálov v modernom poňatí
Vo vybraných hypermarketoch Tesco môžu zákazníci vstúpiť do sveta prírodnej minerálnej vody Kláštorná Kalcia, v ktorom sa spája sila prírody s moderným dizajnom. Tento unikátny shop-in-shop predstavuje značku Kláštorná Kalcia v elegantnom a vizuálne pútavom prevedení. Hlavným poslaním POP média je povzbudiť spotrebiteľov k doplneniu minerálov prostredníctvom nákupu Kláštornej Kalcie, ktorá ponúka spojenie vápnika a horčíka v minerálnej vode. Kláštorná Kalcia je prírodným a bohatým zdrojom vápnika, ktorý je potrebný na udržanie normálneho stavu kostí aj činnosti svalov. Vápnik je základný stavebný prvok všetkých buniek ľudského tela. Obsah druhého významného prvku, horčíka, je úplne kľúčový pre správne vstrebávanie vápnika, navyše sa podieľa na správnej funkcii svalov a nervov a mnohých ďalších činnostiach. Preto je vystavenie koncipované tak, aby vyzdvihlo jedinečnosť produktu a benefity jeho konzumácie.
Zážitok z prírody uprostred retailu
Koncept prináša zákazníkom zážitok, ktorý ich prenesie do Turčianskej kotliny, domova tejto výnimočnej minerálnej vody. Dynamický dizajn ponúka tvary inšpirované prírodnými prameňmi, evokuje silu minerálov a čistoty nielen vody, ale aj prírody, z ktorej pramení. Svetelné verzie kartónového vystavenia potom znásobujú viditeľnosť, a to predovšetkým prostredníctvom otočného stredového loga, ktoré podčiarkuje výnimočnosť produktu a zároveň odkazuje na bohatú históriu značky. Finálnym výsledkom je špeciálna in-store realizácia, ktorá prezentuje Kláštornej Kalcia nielen ako minerálnu vodu, ale ako symbol zdravého životného štýlu.