Časopis Zboží&Prodej sa pozrel späť na POPAI Day 2024. Nezabudol spomenúť jedného z hlavných víťazov, virtuálne zrkadlo L’Oréal, ktoré vytvorilo a prihlásilo Dago.
Prečítajte si celý článok.
Časopis Zboží&Prodej sa pozrel späť na POPAI Day 2024. Nezabudol spomenúť jedného z hlavných víťazov, virtuálne zrkadlo L’Oréal, ktoré vytvorilo a prihlásilo Dago.
Prečítajte si celý článok.
Náš redakčný príspevok na tému POS trendov. Odkaz na celé číslo časopisu tu.
Náš redakčný príspevok na tému fungovania emócií pri nákupných rozhodnutiach. Odkaz na celé číslo...
Projekt L’Oréal Virtuálne zrkadlo, ktorý v novembri 2024 získal titul absolútneho víťaza v súťaži...
Úspech v medzinárodnej súťaži Global Shop! Awards bol publikovaný v tlačenom Marketing a Media, č....
Projekt L’Oréal Virtuálne zrkadlo od spoločnosti DAGO, ktorý v novembri 2024 ovládol súťaž POPAI...
Projekt L’Oréal Virtuálne zrkadlo, ktorý v novembri 2024 ovládol súťaž POPAI CE Awards v Prahe,...
Projekt L’Oréal Virtuálne zrkadlo, ktorý v novembri 2024 ovládol súťaž POPAI CE Awards v Prahe,...
Dago spolu s obľúbenou značkou Fanta prináša do obchodov nielen osviežujúcu chuť, ale aj hravý...
V marci 2025 mohli nakupujúci vo vybraných hypermarketoch Tesco zavítať do sveta prírodnej...
So našou aktualitou v Retail News sa môžete oboznámiť vo výstrižku alebo priamo na odkaze:...