Slávnostné vyhlásenie už 16. ročníka súťaže POPAI Awards, ktoré sa uskutočnilo 28. novembra 2024 v O2 Universum, ocenilo najlepšie in-store komunikácie roka. Pre Dago to bol nezabudnuteľný večer, keď zlaté ocenenia v troch kategóriách zavŕšilo získanie titulu absolútneho víťaza súťaže za projekt Virtuálneho zrkadla L’Oréal.
Práve ten sa stal najskôr víťazom kategórie Drogéria, kozmetika. Cieľom tohto špecifického POS média je priblížiť spotrebiteľkám priamo na mieste predaja virtuálnu aplikáciu Skin Genius. Tá poskytuje odporúčania na základe personalizovaných informácií o ich pleti – jasu, kvalite pórov, pevnosti, jemných aj hlbších vráskach a tóne pleti. Záujemkyne o analýzu pleti umiestnia svoj mobilný telefón do držiaka, ktorému vytvára zázemie veľké kruhové svetlo. Následne po spustení aplikácie je možné aktívne pracovať s nastavením svetla, ktoré vďaka možnosti voľby medzi teplým a studeným osvetlením a nastaveniu intenzity zachytáva potrebné detaily pleti. Odporúčanie vhodného produktu starostlivosti o pleť je potom súčasťou výslednej diagnostiky.
„Virtuálne zrkadlo L’Oréal je skutočne jedinečné POP médium, ktoré výrazne uľahčuje nákupné rozhodnutie a poskytuje maximálnu spokojnosť z efektivity nákupu. Verím, že odbornú porotu projekt zaujal nielen vďaka jedinečnému zážitku, ktorý ponúka nakupujúcim pri výbere kozmetiky a beauty produktov, ale aj tým, že na predajnú plochu vracia skutočnú interakciu medzi spotrebiteľmi a BTL marketingovou komunikáciou,“ hovorí Marek Končitík, Sales Director spoločnosti Dago.
Víťazstvá v kľúčových kategóriách
Shop-in-shop Birell Active SK, súčasť komplexnej in-store kampane pre Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s., zažiaril v kategórii Nealkoholické nápoje. Vystavenie vyniká dynamikou, nápaditosťou a akcentuje ovocnú hravosť a sviežosť vďaka unikátnemu prvku – vodným tubusom. Tie upútajú cirkulujúcimi bublinkami a presvietenou vodnou stenou, čím nielen vizuálne, ale aj emocionálne lákajú nakupujúcich.
V kategórii Alkoholické nápoje si zlato odniesla Paleta Kinley Perfect Mix pre Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. Tento interaktívny koncept mixability zahŕňa dominantný dotykový stojan s webovou microsite, ktorá zákazníka prevedie výberom receptov aj navigáciou k produktom na vystavení. Dizajn dopĺňa elegantný barový kútik a technologicky prepracované riešenie, ktoré kombinuje kvalitné materiály a precízne prevedenie. Výsledkom je spojenie estetiky a interaktivity, ktoré osloví zákazníkov hľadajúcich jedinečný zážitok a inšpiráciu na prípravu nápojov.
Ešte trikrát na stupňoch víťazov
Na bronzovej priečke v kategórii Nealkoholické nápoje sa umiestnil shop-in-shop Red Bull Showrun Praha 2024, ktorý na predajnú plochu preniesol napätie, adrenalín, a predovšetkým pozvánku na svetoznámy event ikonického výrobcu energetických nápojov. Tým je fanúšikom známa jazda vozidiel Formuly priamo v kulisách historického mesta. Ďalším úspechom bolo druhé miesto pre vianočný shop-in-shop značky Pilsner Urquell v kategórii Ostatné /prototypy, vzorky/. Realizácia ponúkla nakupujúcim neopakovateľné sviatočné zážitky, umocnené dominantným prvkom – obrovským holofánom, teda technologickým zariadením, ktoré vytvára 3D holografický efekt pomocou rýchlo rotujúcich LED pásikov. Tieto pásiky generujú obraz, ktorý vyzerá, ako keby sa vznášal vo vzduchu. Tento prvok vnáša na predajnú plochu pôsobivý a futuristický dojem. Bronzový kov si Dago odnieslo aj v kategórii Starostlivosť o zdravie za POS set Sensodyne Kids a Sensodyne Junior. Hravý kartónový stojan, navrhnutý tak, aby zaujal deti aj dospelých, doplnili vzorkové krabičky s pastami pre prvý školský deň prvákov.
„Z ocenení, ktoré sme tento rok získali, máme v Dagu obrovskú radosť. Toľko úspechov vrátane najvyššieho možného ocenenia je pre nás dôkazom, že naša práca má zmysel. Po viac ako tridsiatich rokoch na trhu stále prinášame nielen príťažlivé a zaujímavé, ale predovšetkým inovatívne a funkčné riešenia in-store kampaní. Za tento úspech vďačíme tvrdej práci, precíznosti a zanieteniu každého člena tímu Daga. Všetkým im za to patrí moje úprimné poďakovanie – práve vďaka nim sa naše nápady premieňajú na jedinečné POP realizácie, ktoré oslovujú zákazníkov,“ uzatvára Marek Končitík.
Preložené pomocou AI