Začiatok leta sa vo vybraných predajniach moderného trhu niesol v znamení pokoja a materinskej starostlivosti. Značka dojčenskej vody Rajec tu predstavila pútavý shop-in-shop, ktorý bol súčasťou marketingovej kampane „Maminka príroda praje pekné sny“.
Instore riešenie vychádzalo z komunikácie kampane a bolo inšpirované estetikou detskej izbičky. Prvky ako detská postieľka, visiaci kolotoč s hračkami a makety zvieratiek vytvárali pocit dôvery a bezpečia. Vizuálny účinok vystavenia umocnil svetelný polkruh, ktorý navodil symbolickú „auru“ a funkčne orámoval celé POP médium v duchu čistoty a jemnosti. Toto prirodzene korešpondovalo s hodnotami značky aj očakávaniami cieľovej skupiny. Shop-in-shop nielen pútavo prezentoval produkt, ale zároveň sprostredkoval informácie o prebiehajúcej súťaži, v ktorej zákazníci po registrácii kódov z vrchnákov mohli súťažiť o tri poukážky na výbavu pre bábätko v hodnote 50 000 Kč alebo každý týždeň vyhrať sadu leporel na sladké zaspávanie. Na súťaž upozorňovala hlavná grafika aj QR kód pre jednoduché zapojenie. Celková kompozícia pôsobila harmonicky a prirodzene vynikla aj vo vizuálne rušnom prostredí retailu.

Využívanie emócií v retailovom prostredí nie je novinka, ide o osvedčený nástroj, ako zaujať a ovplyvniť nákupné rozhodovanie. Výzvou ostáva ich relevantné a kultivované stvárnenie v rámci instore riešení. Shop-in-shop pre značku Rajec ukazuje, že aj pri relatívne bežnej produktovej kategórii možno vytvoriť prezentáciu, ktorá pôsobí citlivo a vizuálne konzistentne a zároveň podporuje obchodné ciele značky. Takéto riešenie zvyšuje atraktivitu vystavenia a posilňuje emocionálne prepojenie so špecifickou cieľovou skupinou, v tomto prípade mamičkami malých detí.









CZ
EN